2011 m. gruodžio 5 d., pirmadienis

Milanas

Sveiki,

taip ir reikėjo tikėtis, nebuvo laiko ir galimybės prisėsti prie interneto parašyti blogą kelionės metu, todėl bandysiu dabar viską atsiminti ir parašyti kaip kas buvo, o nuotykių tikrai netrūko.

Saulėtą lapkričio 28 rytą susikrovėme su Gintare daiktus ir pajudėjome į Vilniaus oro uostą.

Skrydis, kaip ir sakiau buvo su persėdimu. Pakilome 17 val vietos laiku ir nusileidome Bergamo oro uoste (Italija) 18:35, skrydis buvo gan linksmas, nes už mūsų sėdėjo 3 smagiai nusiteikę vyrukai, kurie vyko atostogauti į Milaną.

Oro uoste turėjome laukti 11 val. iki mūsų kito skrydžio į Seviliją, todėl nusprendėme vykti iki Milano. Bilietus nusipirkome oro uoste, jei perki bilietus iš karto į abi puses kainuoja 15 eurų, jei į vieną pusę - 10 eurų. Ir geras dalykas tas, jei perki bilietus iš karto į abi puses, gali vykti bet kuriuo laiku, tik būtinai tą pačią dieną. Kelionė iki Milano trunka apie 1 valandą. Kadangi oro uoste buvome tik vakare, todėl galėjome praleisti tik 3,5 val Milane ir grįžti su paskutiniu autobusu.
Milano stotis
Kelionė iki Milano neprailgo, buvo įdomu stebėti vaizdus pro langą. Autobusas sustojo vienoje stotelėje, pasižiūrėjome į laikrodžius, lyg ir panašu buvo, kad jau atvažiavom, jau pradėjom krautis daiktus, tačiau vienas šalia sėdėjęs italas pradėjo mums sakyti kažką itališkai, ir maždaug supratom, kad tai dar ne ta stotelė :)) Kita stotelė jau buvo Milano stotis.
Milano lankytinas vietas buvome apsižiūrėjusios namuose, todėl tik išlipus patraukėm reikiama linkme. Gatvelės gan klaidingos, tačiau norint pamatyti daugiau galima ir pasiklysti kur, vis gi tada daugiausia ir pamatai. Na, bet mes daug laiko neturėjom, tai negalėjom daug kur klysti. Įspūdingiausias Milano objektas Duomo katedra. Turbūt tik dėl jos čia ir atvažiavome.
Duomo katedra

Be abejonės, gyvai ji atrodo žymiai įspūdingiau. Ši katedra yra laikoma viena gražiausių katedrų pasaulyje. Duomo katedrą statė nuo 12a. iki 15a. Tai romaninio ir gotikinio stiliaus katedra. Visai šalia šios katedros yra įsikūrusi prabangių parduotuvių galerija. Galleria Vittorio Emanuele II pasižymi įdomiu stikliniu kupolu. Čia galima rasti daug parduotuvių ir restoranų, tačiau mes buvome vėlyvą vakarą, todėl dirbo tik restoranai.

Praalkusios nusprendėme užsukti pavakarieniauti kokioje nors kavinukėje. Daug rinkomės, kol galiausiai supratome, kad čia visos maždaug tokio pat stiliaus. Iš išorės tikrai atrodo visos prabangiai, tačiau kainos nesikandžioja. O kaip gi, Italija be makaronų :)) Užsisakėme spagečių su mėsos padažu, ir vyno taurę. Tiesą pasakius, tikėjausi kažko skaniau, na bet svarbu, kad gavom kažko šilto į mūsų skrandukus. Išėjus iš kavinės, mus sustabdė vienas italas dirbantis ten, ir sako: gal norėtumėte nusifotografuoti su manim? hahaha. na, mes aišku neprieštaravom, smagūs žmonės. Įdomu gi visiems buvo iš kur mes.
Restoranėlis

Susiradome autobusą, kuris veža iki Orio al Serio (Bergamo oro uosto), jis buvo visai šalia Milano stoties. Autobusas dviaukštis, žmonių mažai, galima ir pamiegot. Atvykusios į oro uostą, pamatėme daugybę taip pat mąstančių žmonių, kas kur įsitaisęs miegoti arba jau saldžiai miega. Radome ir sau vietos atsisėsti, gaila, bet nebe ant suoliuko. Pamiegojom šiek tiek, pavalgėm pusryčiams bandelių ir ėjom į oro uosto patikrą. Kylame 06:25, bet apie jį kitą kartą.
Italijos pastebėjimai, be galo daug žmonių rūko, motorolerių ant kiekvieno kampo ir žmonės labai mandagūs.